Andra advent och ett irriterande virus

Jag är trött på att vara förkyld och ha ont i huvudet det är så frustrerande att inte orka göra något men imorgon är jag hemma från jobbet i allafall förra veckan gick med vilja och ipren. Men Uffe säger att om jag håller mig lugn så går det snart över så jag gör väl det då och hoppas att det går över till på tisdag för då fyller Marie 19 år och har bjudit in till en födelsedagsmiddag med soppa och bröd det blir kul. På onsdag ska jag gå på kurs igen och lära mig hur det nya datasystemet fungerar, på torsdag ska jag gå på bio med Malin och på fredag är det Pärs tur att fylla år men honom firar vi på lördag för jag ska på julmiddag på fredagkvällen. Ja det är en del som händer nästa vecka. Så att ta det lugnt med ett virus har jag inte alls någon lust med men men man får väl se tiden ann...

I fredags hade vi informations dag om hur det fungerar i Attendo Care och kontentan av det hela var väl att vi inte ska vara oroliga allt kommer att bli sååå bra och det blir det säkert också bara man kommer i gång så kommer det nog att flyta på som vanligt.

men nu nu är det dags att gå med Ida och sen ska jag inta sängläge med min nya bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0