Skidor och plugg

Hela helgen har jag läst om konflikthantering och hur man samtalar med någon, mycket nyttigt och något jag säkert har glädje av i jobbet men sååå tråkigt att läsa om tyvärr. men men har man gett sig in i det så får man ju fixa det också värre saker finns ju.

Igår var tog jag en tur i skidspåret på Uffes nya skidor och det var kul men jag hade glömt hur jobbigt det är att åka längdskidor men jag var redigt trött när jag gick hemåt med skidorna på axeln. men det var en skön trötthet det var härligt att vara ute. Det är fint med all snö men jag måste erkänna att jag börjar längta till våren och att få åka till landet igen men det lär nog dröja ett tag.

Alla verkar fira Alla hjärtans dag blomor och choklad och romantiska middagar tipsar media om och visst det kan väl vara kul men det känns lite kommersiellt tycker jag Köp, köp!!!! men jag gjorde hjärtformade falukorvsskivor till middag i allafall så lite påverkad av den romantiska dagen är jag nog ändå.

Nu ska jag ta tag i pluggande igen och läsa några sidor till innan det är dags att sova..... sen är det dags för en ny arbetsvecka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0