Våren på väg eller...

Den muntliga examinationen gick bra det är skönt att ha den avklarad. Lite tråkigt att det var sista gången på kursen det har varit roligt och utvecklande att gå på föreläsningarna och träffa de andra i klassen vi har haft många intressanta och lärorika diskussioner tillsammans. Nu är det bara uppsatsen på ca 30 sidor som ska skrivas...

Nu är våren här nja.. i alla fall på god väg det töar och slaskar och det bildas mindre dammar på vägarna så man får passa sig för att inte bli nedstänkt när bilarna kör förbi. Det är märkligt i måndags var det trafikkaos på grund av kylan det är snabba väderväxlingar.

Våren ja, igår var Annette och jag på Vårsalongen och där var det mycket bra att titta på och jag blev väldigt imponerad av bidragen på den Unga vårsalongen. Sen skulle vi fika på Blå porten men det var väldigt många andra som gjorde det så vi tog bussen till st'an och fikade på sturekatten i stället. En koll på bokrean blev det med innan det var dags att åka hem till Ida och laga lördagsmiddag till mig och Uffe, Pär har varit hos en kompis i helgen.

I dag blev det sovmorgon och en lång skön frukost med DNs alla delar sen tog vi en långpromenad med Ida. 
det är tur man har hund så att man kommer ut och rör på sig, jag läste någonstans att hundägare håller sig friskare än andra man kan ju hoppas att det stämmer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0