Bauhaus och bad

Man kan göra olika saker på sin semester idag har vi varit på Bauhaus i Västerås Uffe och jag. Vi tillbringade nästan fyra timmar där och jag tänkte vilken tur att vi lämnade Pär och Ida hemma. men nu har vi köpt gipskivor och flytspackel i mängder till vårt lilla badrum här på landet några blommor blev det faktiskt med jag kunde ju inte bara gå och titta på kakel och klinker och gipsskivor hela tiden. När vi kom hem så jag och badade med Pär och Ida och våran hund är verkligen heltokig i att bada hon slänger sig i vågor innan vi ens har hunnit byta om.
Det har ju varit riktigt varmt ett par dagar nu så det var riktigt varmt i vattnet även om det var lite svalare idag bara ca 25 grader. Jag har fått en massa gamla fönster av grannen som jag har lagt över mina lådor i köksträdgården, men jag har tänkt använda dem till ett litet växthus så småningom.
Ikväll har jag gått runt och vattnat det blir väldigt torrt i jorden nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0