Hostmedicin

Host host hela nätterna jag blir så förtvivlat trött av att inte få sova, så idag ringde jag till vårdcentralen och fick en läkartid så nu har jag hostmedicin och hoppas att jag får sova lite inatt med hjälp av den.
Jag hoppas att den har avtagit till helgen för då ska Uffe och jag gå och se Hantverkarna på Dramaten och jag tror inte att det uppskattas om vi sitter och hostar under föreställningen.

I söndags var svärmor här på fika och vi pratade om resan till Luleå, hur vi skulle packa och om vi skulle ta tåget till Arlanda eller flygbussarna vilket inte var något svårt val för flygbussarna var mycket billigare.

Nu ska jag titta på Saltön lite tråkigt är att jag har läst boken så jag vet vad som ska hända vilket förtar en del av spänningen i serien. Men det är kul att titta ändå och se alla härliga skärgårdsbilder och drömma om sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0