Våren är här

Så underbart det är 10+ och solen skiner Yes! Äntligen! Cecilia och jag gick en långpromenad med Ida och bara njöt av att se hur snön bara rann bort i solskenet. Det var igår idag har det varit grått och mulet och hela dagen har det kommit en massa snöblandat regn inte lika vårlikt tyvärr. Jag sparar nog balkongstädningen till en annan dag. men nu vet man i allafall att det inte kommer att vara vinter hur länge som helst det finns ett hopp en vår ändå. Nästa helg åker vi till landet och sätter på värmen för helgen efter är det påsk och då ska vi traditionsenligt vara på landet.
 
Nu har jag skickat iväg min uppsats så sköönt jag var så trött på den. Sanna hjälpte mig med formalian så den ser snygg ut nu vilken tur att man har barn som kan hjälpa en.

Nu ska jag gå och ringa Marie och höra hur det var på premiären av hennes pjäs igår. Vi missade ju den för vi var på Dramaten igår men nästa söndag då ska vi gå och kolla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0