Mors dag

Mors dag, fars dag, Alla hjärtans dag och kanelbullens dag... det är ju den kommersiella handeln som tjänar på att alla dessa dagar uppmärksammas men hur som haver så blir jag väldigt glad när mina älskade ungar kommer ihåg och uppvaktar sin mamma.

Idag har Uffe och jag varit gifta i 23 år det är fantastiskt och värt att fira men hur? Förhoppningvis får Uffe och jag får fira vår bröllopsdag i många år till så vi valde att prioritera våra mammor idag.
Först för vi till Farsta och fikade med min mamma sen for vi vidare till Stallarholmen och hämtade svärmor som vi firade med att bjuda henne på lunch i Mariefred. Sen tog vi en promenad i denna otroligt fina lilla stad som är, med sina gamla trähus väldigt pittoreskt. Till och med vädret var bra sol och så varmt att jag kunde ha min nya fina klänning idag. Det blev verkligen en fin dag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0