Helgen börjar lida mot sitt slut....

Pilplockningen gick som en dans Uffe ska få följa med nästa år också. (frågan är om han vill) men det var så  skönt att inte behöva släpa på pilbuntarna själv, det är himla bra med en karl ändå.
Efter en fika stund och lite prat om trädgårdresor med de andra trädgårdamatörerna så åkte vi vidare till landet.
men det var ingen kul alls massor med snö och hällregn och grannens hund som satte tänderna i strupen på Ida. Fast hon klarade sig utan några skador men hon blev tokarg på hunden och skulle ner och ge igen minsann, ibland är faktiskt lite väl kaxig för sitt eget bästa. Jag hoppas verkligen att en del av snön har försvunnit till nästa helg när vi ska vara där över helgen. Fast den kan få två veckor på sig för då har växthuset kommit och då ska den väl vara bortsmält.
Nu ska jag lämna datorn till Pär för han ska sätta sig och plugga lite och så ska han gå in på Stockholms stads hemsida och söka ett sommarjobb.







mina fina blommor som jag fick av flickorna efter fredagens föreställning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0