En ny TV

Vi har köpt en ny TV och hade jag vetat hur krångligt och omständigt det skulle bli så hade jag aldrig föreslagit det. När Uffe väl hade bestämt sig för att han också tyckte att vi skulle ha en ny TV så gick han mycket metodiskt tillväga och kollade noga upp alla olika modellers för och nackdelar. I söndags så blev den köpt och nu började vi fundera var någonstans skulle den stå. Den kunde inte stå på samma ställe som den gamla tv (den har förrresten Pär nu) för den är för stor. Nu har vi flyttat möblerna runt vardagsrummet några gånger och försökt enas om hur allt ska stå och vi börjar väl bli lite överens men jag tycker att det var bra som det var men men ibland får man ge sig fast det svider. Hur som haver TV är jättefin och det är en fantastiskt bildkvalitet.

i måndags var det dags att gå iväg till jobbet och det var väl sådar kul men det kändes bra att börja jobba igen i alla fall. Fast nu är jag lite trött man är inte van vid att hålla igång hela tiden. Kvällarna har ju också varit fyllda med diverse aktiviter igår var Sanna och jag i väg och shoppade det var väldigt roligt (halva priset på rea priset i nästan alla affärer) jag köpte 3 par skor, 3 stycken bh ett par jeans och en tshirt och lite annat småplock som strumpor, trosor. Ja vi hade många påsar när vi åkte hem Sanna och jag och det bästa var att vi fick så mycket för så lite pengar. Ikväll har vi städat och jag har köpt lite nya blommor till balkongen de andra stackarna hade torkat under semestern. Imorgon kväll ska jag fixa i ordning på balkongen och på fredag så åker vi till landet igen. Härligt! Jag undrar hur allt har klarat sig under veckan, fast vi har så snälla grannar de har nog varit där och vattnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0