Ingen sång denna helg

Jag sitter i soffan med feber och en irriterande skrällande hosta och tittar på Uffe som håller på att flytta ut alla böcker ur bokhyllan (jag har väldigt många) och jag orkar inte hjälpa till alls vilket gör mig väldigt frustrerad.
Vår plan i helgen var att vi äntligen skulle fixa i ordning vardagsrummet och sen åka till Ikea för att köpa fåtöljen och fotpallen men det får bli en annan dag.

Uffe ska sätta upp en hylla på väggen där teven ska stå det blir nog bra.

Tråkigt nog missar jag körens framträdande imorgon vi ska sjunga på solidaritetshuset julmarknad.
Det hade varit kul att vara med men rösten är för tillfället mer lik en hes kråkas kra kra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0