Åh så bra det blev

Egen hörna är guld värd, det blev så himla bra med ett arbetsbord i sovrummet. Nu kan jag sitta här och blogga, och sy eller pyssla med något. Jätteskönt att ha en arbetsplats, jag förstår inte varför jag väntade så länge med att göra i ordning den. Ett fint bord (Sannas gamla skrivbord) och en skön stol. Härligt!!

Ikväll lagade jag en en lammgryta på gotlandslamm som jag köpte när jag var i Uppsala igår. Det blev så väldigt gott, man borde äta mer lamm men det är ju ganska dyrt i allafall de svenska små lammen. Det var roligt att hälsa på hos Sanna och Claes de hade fått det  så fint med varma fina färger på väggarna och en fantastiskt snygg matta.(en sån vill jag också ha). Sen åkte vi och tittade på skolan där Sanna jobbade och på vägen tillbaka så tittade vi på Claes förskola så nu har jag koll på vad de är om dagarna och förtjänar sitt uppehälle.

Men nu börjar helgen gå mot sitt slut och en ny vecka väntar...  planeringdag på jobbet på fredag vet jag och Malins bebis kanske kommer....denna vecka eller nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0