Skitdag som blev en myskväll

Trodde inte att det kunde bli värre med sjukfrånvaron på jobbet... men idag slog det då alla rekord. Jag var så trött när jag skulle gå hem och jag skulle ha behövt jobba över en stund men näää. Jag tog en långpromenad med Ida och njöt av solen och att det är så ljust och fint nu. Sen lagade jag en god middag, pasta med pesto och proscuttioskinka mmm...

Efter middagen gick Pär iväg till scouterna men han kom hem igen på en gång för det var inställt ikväll, så han och jag satte igång att göra färdigt hans taklampa. Gjord av en jätteballong, silkespapper, tapetklister och en Kalle Anka tidning.

 

Men nu ska jag sätta mig i soffan med en god kopp te och mina nyinköpta engelska kex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0