Vårsol, glitter och glamour

Vilket härligt väder det har varit denna helg. Toppen precis vad jag behövde en strålande vårsol att ladda batterierna med. Igår hade Uffe och jag en härlig dag tillsammans som vi avslutade med ett biobesök på kvällen. Det är fantastiskt underbart att man kan ha så mysigt och trevligt ihop med någon som man snart har varit gift med i 23 år.





Uffe och Ida njuter av vårsolen vid Brotorpsstugan.


Nu har jag fixat med Carolines hjälp min glittriga och glamorösa dress som jag ska ha på teaterkörens konsert den 1-2 april. Vi tillbringade en väldigt fnittrig och trevlig timme på Ohlsson tyger i Sickla där vi turades om att täcka varandra i guldiga och glittriga tyger tills vi hittade det som kändes bra. Vi kommer att bli urtjusiga jag lovar... hi hi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

TÅLAMOD MIN KÄRA DOTTER DÅ KLARAR MAN ALLT

MEN NI HAR VARIT DUKTIGA OCH SANSADE OCH LYCKAN HAR

HAR NI VARIT RÄDDA OM FORTSÄTT I SAMMA STIL FRAMÅT

50 ÅR TILL KRAM MAMMA SVÄRMOR OCH MORMOR HOPPAS FÅ LÄGGA TILL (GAMMEL SNART)

2011-03-27 @ 15:59:52
Postat av: marie

Lugn i stormen här nu mormor, här ska inte läggas till gammel på något. Tålamod mormor tålamod

2011-04-02 @ 16:57:37
URL: http://mariemig.blogg.se/
Postat av: marie

dessutom är du ju redan gammelmormor duger inte det?

2011-04-02 @ 17:09:40
URL: http://mariemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0