Flyttlasset har gått

Igår kom hon hem tösen min och och gick igenom alla skåp och lådor och en stor del av källarkontoret och packade sen ihop sina saker och Ludvig lastade in alltsammans i bilen och så körde de allt till deras fina nyrenoverade lägenhet. Så nu har hon flyttat på riktigt och det kändes helt ok men jag har ju haft några år på mig att vänja mig och jag är väldigt glad för hennes skull.

När jag gick igenom källarkontoret så hittade jag några lådor med Sannas saker så jag tar väl en tur med dem till Uppsala någon dag.

Nu har vi bestämt oss Uffe och jag att vi ska köpa en ny soffa det gäller bara att hitta en som vi båda gillar så det kan ju kanske ta ett tag, men det får det göra för en soffa ska man ju ha ett tag. Jag vill gärna ha en sådan där modern soffa med divan. Vi får väl se vad det blir.


Nu har vi gått över till vinter tid och jag har ställt om en massa klockor på jobbet idag, men det känns just inte så vintrigt för det är ovanligt varmt,  på vägen hem såg jag en blommande lavendelbuske. Fast det är skönt att vintern dröjer lite tids nog får vi pulsa i snö och skrapa rutor på bilen. Om två månader är det nyårsafton......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0