Söndagmorgon

Söndagmorgon och jag är hemma i stan, ganska skönt faktiskt. Jag har inget speciellt planerat för dagen jag får se vad det blir.... Uffe är också hemma så han har nog något förslag antar jag. Syrran och jag hade en härlig dag på landet och vi hann med en hel del faktiskt, planterade äppelträd och lökar och bar in trädgårdmöbler och grodor, lyktor krukor ja en himla massa grejor som vi har i trädgården, men nu får de bo inne i förråden tills våren kommer igen. En snabb titt in på Fullerö trädgårdshandel hann vi med också jag rekommenderar verkligen ett besö där om man är det minsta intresserad av trädgård och inredning. Jag köpte en bedårande söt väckarklocka och syrran en festlig regnmätare i form av en gubbe som sitter och metar i regnmätaren.

Veckan som kommer är det ett biobesök, utvecklingssamtal med Pär, scoutmöte och kören inplanerat sen är det snart fredag och helg igen... och då är det födelsedagskalas i Uppsala att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0