Scoutledare igen

Sitter här vi datorn och kollar mailen innan jag ska gå iväg på scoutmötet det känns ganska spännande att börja som ledare igen. Slottsweekenden blev lyckad trots mina onda aningar.... för veckan innan var inte någon höjdare med intriger och konflikter på jobbet. Det var ett mycket trevligt ställe och fantastiskt god mat och väldigt fina omgivningar. Jag kan absolut tänka mig att åka dit igen och gärna med Uffe.

Här poserar jag i solen vi hade ett otroligt fint väder och varmt och skönt var det.

Författareventet i tisdag var väldigt trevligt och kul. Jag köpte Camilla Läckberg senaste bok och fick den signerad och nu har jag läst den och den var bra. 

Men nu måste jag gå.... och ha scoutmöte med tema stjärnor så vi hoppas att det blir stjärnklart ikväll.


Kommentarer
Postat av: Malin Appelquist

Tack för senast! Jag har inte lyckas läsa ut boken än men är på god väg! Kul att höra att du är redo igen, :) hoppas att ni såg några stjärnor.

2011-09-28 @ 09:20:03
URL: http://evamalinappel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0