Lite smågnäll över vädret

Jag börjar tröttna lite på vädret som är på helgerna snö, regn, blåst och kallt. Grått,trist och tråkigt. Nu vill jag att vårvärmen ska komma. Jag vet att det inte hjälper att gnälla och att det finns värre saker men allt blir så mycket lättare om solen skiner lite.
Vi har varit på landet i helgen men det är inte kul att vara där när man inte kan vara ute och fixa, jag fryser bara och det är inte kul. På vägen hem stannade vi och fika hos Sanna och Claes mysigt att träffa dem en stund. Jag är så glad att de bor i Uppsala. I helgen har jag övat på mina sångtexter, kören ska ha konsert 4-5 maj så det gäller att öva in allt innantill till dess. På tisdagskväll börjar min kurs vilket känns spännande och lite nervöst. Det kommer inte att bli mycket socialt liv de närmaste månaderna. Jobba, plugga, äta och sova. Ja det blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0