Skönt att vara hemma i stan en helg!

Igår tog jag ledigt från pluggandet och lånade Cecilias cykel och tog en tur till Dalens koloniområde för att titta på min granne Lailas bildvävsutställning. De är väldigt fina och gjorde sig så bra i trädgården. Sen cyklade jag vidare till kärrtorp där och lyssnade på min jobbarkompis Caroline som sjöng på kärrtorps festivalen.
Sen cyklade jag hem och tog bilen till Sickla för att handla mat och en våg för
jag har märkt av ytterligare en bieffekt av att vara i klimakteriet, en viktuppgång på fyra kg under sommaren. Så nu är det viktväktarna som gäller ett par månader. För hälsan och mitt välbefinnandes skull.
Och idag är jag tillbaks vid datorn och pluggar igen jag håller på att skriva ett projekt arbete om hjärtsvikt.


Viktväktarfrukost och Lailas fina bildvävar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0