Rea och smycken

Så underbart skönt det är att att vara ledig några dagar. Igår var jag i Uppsala igen och knallade runt i Gränby köpcentrum med Sanna. Tanken var att jag skulle jag göra en massa fynd på rean. Ett par röda skor, och en ny handväska stod på min lista men så blev det inte en ny klänning och ett par vantar, men Sanna hon kom hem med en massa påsar. Idag har jag varit hos Marita på smyckespysseldag. Det var så fantastiskt roligt och avkopplande att få sitta i hennes kök och knåpa ihop ett nytt och om jag får säga det själv ett väldigt snyggt halsband. Marita bjöd på en god lunch och kardemummakaffe väldigt gott. Väl hemma igen hade Uffe lagat oxfilé med rödvinssås och färsk sparris. Nu sitter jag i min sköna fåtölj och njuter av efterrätten vanilj glass med varm chokladsås.

I morgon ska jag till stan och köpa foder och mönster till min klänning som jag ska sy till 50 års dagen och kanske jag hittar ett par röda skor då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0