En kreativ och kulturell helg

Nu ska jag plugga färdigt, jag har bestämt mig för att läsa de kurser jag har kvar för att bli undersköterska. Två nu på våren och två till hösten. På tisdag ska jag till skolan och träffa en lärare och få hjälp att fylla i ansökan till skolan och om det går som jag har tänkt så börjat jag första kursen vecka 17.
Jag ska jobba som vanligt och läsa på distans men höstens kurser har jag tänkt gå i skolan 1 dag i veckan om det funkar på jobbet och det bästa är att jag kan låna Maries böcker. För hon har ju läst de här kurserna.

I morgon ska jag och Marita gå på kreativa mässan i Haninge det blir kul. På söndag är det heldag med kören. Det är så härligt att få börja sjunga igen.

Mina vackra rosor som jag fick av Sanna och Claes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0