Semester igen

Jag sitter i min fåtölj klockan är 7 på morgonen, jag har sett till att Pär har kommit iväg till jobbet, ätit frukost, betalat räkningar och nu ska jag sätta igång att packa ihop mina saker för att åka till landet och ha semester i två veckor till. Det känns skönt! Sanna som just nu ligger och sover i min säng ska följa med och måla köksluckorna vita hon tycker inte att den nuvarande gula färgen är snygg. Det blir bra, och Uffe har målat om i vardagsrummet den här veckan jag har varit hemma och jobbat, så det ska bli spännande att komma dit och se hur det blev. Jag ska sy nya gardiner i veckan och sätta upp. Det är roligt att förändra och snygga till och så småningom ska vi köpa en ny soffa också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0