Semester Yipieee!!!!

Nu är det bara bäst! Semestern har börjat underbart att få vara ledig ett par veckor. Efter jobbet åkte jag till Sickla och hämtade mina nya glasögon så nu ser jag fantastiskt bra, så skönt att slippa de gamla repiga glasen. när jag hade hämtat glasen gick jag in i bokhandeln och köpte mig en semester bok Viveca Stens senaste Sandhamnsdeckare. nu kan jag läsa skönlitterära böcker igen för nu har jag pluggat färdigt för sommaren och börjar igen till hösten med att läsa medicin2. I dag på jobbet har jag planterat blommor som vi var iväg och köpte igår. 
Den här buketten gjorde jag på jobbet idag (till en vikarie som jobbade sista dagen idag)  med pioner, prästkrage, kirskål, akleja, silverax, timotej, daggkåpa, citronmeliss, funkiablad och stjärnflocka. Härligt att kunna gå runt på jobbet och plocka allt detta i trädgården.
nNu ska jag börja läsa min bok.........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0