Plugg och sandaler

Idag har jag pluggat och skrivit om hjärtsvikt, syrgas och venösa bensår. Vid lunchtid tog jag en paus och cyklade ner till macken för att pumpa min cykel och gå in på hälsokosten och köpa en ny handcreme. I en låda där så hittar jag tre stycken schollsandaler för 100 spänn styck ett riktigt fynd de hade kostat mellan 750 till 850 kronor och de fanns bara i min storlek ibland är det bra att ha stora fötter. Sen cyklade jag ner till biblioteket och lånade en deckare jag måste ha något annat att läsa än sjukvårdslitteratur. På vägen hem gick jag in på Ica och handlade rågsiktskaka och leverpastej som jag gjorde en macka av till lunch. Sen fortsatte jag att plugga tills jag blev hungrig igen då tog jag med mig Ida på en promenad till grillen så till middag blev det tunnbrödsrulle. Vi har det så bra Ida och jag här på landet. Men nu ska jag gå upp och lägga mig att läsa några sidor i deckaren och sen sova för att ta nya tag med pluggandet i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0