Lite trött...

Det är söndag kväll och jag är så trött så trött men känner mig ändå himla nöjd med mig själv. Jag har gjort fyra grupp uppgifter och skrivit fem A4 sidor lång examination sen i fredags och nu är allt inlämnat och klart. I morgon ska jag plugga för skrivningen på tisdag. Hjälp jag har inget liv det handlar bara om att läsa och skriva om sjukdomar och behandlingar men märkligt nog så tycker jag att det är kul men jag är nog lite knäpp. Min kära svåger börjar i alla fall bli bättre idag tog vi en promenad i korridorerna på Huddinge, Härligt! Det var svårt att tänka sig att det skulle ske för några veckor sedan men nu är han snart hemma på vedbacken igen. men nu ska ska jag slå igen datorn för idag och koka mig en kopp rooibos te och slappna av en stund i soffan innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0