Höststädning

Blommorna och Maries uppmuntran gjorde susen jag fick ett À på min uppgift jag blev så himla glad. Vilket behövs, när det är som det är i livet just nu. Uffe och jag är på väg till landet nu för att stänga igen stugan inför vintern lite vemodigt som alltid men men snart är det mars igen och vi kommer tillbaka.
Det är min lediga pluggdag idag så det blir en hel del pluggande också jag var uppe vid fem i morse och satte mig vid datorn och skrev och skickade in en uppgift. I morgon ska vi på födelsedags middag till Sanna som fyller 24 år och som ska firas med paketer och presenter. Jag kan inte fatta att hon ska fylla 24 men jag förstår inte heller att jag snart blir 50 år det känns så gammalt och det är jag ju inte. Ja nästa år blir ett jubileumsår jag 50 svärmor 80 och Sanna 25 år och Pär blir 18 och myndig oj oj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0