Nu är hösten här

Det var ett tag sen jag skrev
men det har varit så mycket på sista tiden. Mycket plugg men nu är jag klar med lindrande vård kursen och jag fick ett A helt fantastisk. Och igår började akutsjukvårdkursen med ännu mera plugg som pågår i tio veckor framåt men sen är jag färdig. Då kommer det att vara skönt att få vara julledig.

Jag gick ut på promenad efter lunchen tillsammans med X och njöt av att solen tittade fram och himlen var blå, skönt efter alla gråa och regniga dagar som har varit på sista tiden.


Syrran flyttade tillfälligt in hos oss i helgen det var mysigt och kul att ha henne här trots omständigheterna.
Janne börjar bli lite bättre vilket känns skönt. Han är en riktig kämpe.

På lördagen var jag på symässan där jag köpte garn till svärmor som hon ska sticka sockor till Sanna av. Lite pärlor och garn till en väska blev det också som jag ska göra när jag får en stund över, typ nästa år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0