Påsk

Så var denna påskhelg över.... Det blev ingen tur till landet men helgen var nog så händelserik ändå. Svärmor blev firad härhemma med alla hennes barn , barnbarn och barnbarnsbarn som samlades och hjälptes åt att göra en fin middag till henne. Idag har jag varit på Tom Tits med Emil det var roligt att få umgås med honom en dag. I morgon ska jag jobba men på onsdag är jag ledig igen för då ska flickorna och jag till Hasseludden för en skön och avkopplande dag. Sen är det bara två dagar kvar av veckan innan det blir helg igen och då ska jag åka till landet en av dagarna och lämna min födelsedags present tyvärr får jag vänta med att packa upp och montera den. Det är just inte så varmt och skönt att sitta i en hammock just nu men det blir väl snart och jag längtar verkligen.

Några bilder...Min fina svärmor, Emil, familjen i knep och knåp med Uffes födelsedagspresent

https://cdn2.cdnme.se/1077359/7-3/pic_5159e830e087c379bfb99eee.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/1077359/7-3/pic_5159e831e087c31b2578e022.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0