Andra veckan

Man kan tycka att tiden borde sakta av när man har semester men nejdå dagarna går lika fort i allafall. Nu är vi på väg hem till stan för att titta till Pär och för att tvätta lite och jag ska hämta mina nya hörapparater i morgon.

Jag har påbörjat mitt sommarprojekt att gräva upp alla rabatter och göra fint runt växthuset, en och en halv rabatt är klar så nu är det bara sju kvar.......

En Långpromenad med Uffe och Ida ca 1-2 timme varje morgon har det blivit nästan varje dag också annars gör jag just inte så mycket det finns inga kantareller att plocka och knappt några blåbär heller pga av att det har regnat så lite i sommar, vilket i och för sig är bra det har ju varit ett underbart sommarväder hela juli. Men det har regnat en del nu istället så det kanske blir några små svampar att plocka till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0