Dagens aktiviteter

Lördagsmorgonen är lite mulen och det blåser kallt så det var inte läge för frukost i hammocken idag det fick bli i köket, med havregrynsgröt, kaffe, en hårdbrömacka och melodikrysset det var en bra början på dagen. Det kändes inte så lockande att gå ut så jag bestämde mig för att baka bullar. När bullarna var färdiga så sken solen igen.

Dags att fortsätta med rabattprojektet men jag behövde ny jord så jag tog bilen till Östervåla för att köpa några jordsäckar men de var slut så det blev inget grävande idag men jag gjorde två små söta mosskorgar och fyllde dem med luktärter och hängde upp dem vid dörren.
Ja så var det middag, disk och kvällspromenad med Ida och så var den här lördagen slut.

I morgon far vi till Uppsala för att vara med på Claes födelsedagskalas och får äta lite goda Sanna kakor men innan dess ska jag passa på att köpa jord så kanske det blir någon rabattgrävning på måndagen.

På tisdagen ska jag hem en vända till stan igen för att gå till tandläkaren och titta till Pär på em ska vi hälsa på Lotta och Bosse i Nyköping men onsdag morgon far vi tillbaka till landet igen för att njuta av de sista dagarna av semestern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0