Fredagkväll

Idag har det varit en intensiv dag på jobbet jag och Min kollega har suttit och granskat journalföringen och alla brukar pärmarna hela dagen inför egenkontrollen på måndag. Men nu är jag och hundarna hemma och njuter av en lugn fredagskväll. Uffe spelar klassisk musik och lagar middag och jag bläddrar i frökataloger och drömmer om våren. I morgon ska jag premiärjobba som uska på Karolinska (lite pirrigt) och på söndag ska jag tova tofflor (det ska bli kul) som jag fick i födelsedagspresent av mina jobbarkompisar. Men som sagt nu sitter jag i soffan med ett gott glas rött vin och väntar på att middagen ska bli klar och njuter av att ha det så här bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0