Årets första dag

En lugn och skön dag... Uffe och började dagen med en långpromenad med Ida och gick sen hem och drack kaffe och åt budapest tårta tillsammans med Cecilia. Sen hjälpte Cecilia mig att klippa till tyget till min klänning som jag ska sy till min födelsedag. Nu sitter jag här vid datorn och har just skickat in intresseansökning till chefen på avdelningen på Karolinska som jag praktiserade på jag hoppas jag får lite timjobb där på helgerna och kanske ett längre vikariat så småningom.
men nu är det dags att stänga av datorn och gå och borsta tänderna och ställa väckarklockan för i morgon är det dags att gå och jobba igen. Jag har skaffat mig lite sena kvällsvanor de här sköna dagarna som jag har varit ledig och har egentligen ingen lust alls att gå och lägga mig nu, men men......Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0