Gotland en underbar ö

Det har varit en helt underbar resa nu förstår jag vad alla menar när de säger att Gotland är så fantastisk. Det har varit så roligt att få vara med Sanna och träffa alla mina vänner som har varit så fantastiskt generösa och öppnat upp sina hem för oss och så roligt att få se deras sommarparadis som de har berättat så mycket om. Helena i Ljugarn, Lena i Kappelshamn och Lena L i Stenkyrka och som avslutning på resan så träffade vi Magnus och Irene samt Johan och Yvonne på deras segelbåt som de hade seglat till Gotland med.
Det har varit otroligt skönt att vara ledig och Sanna har hållit reda på allting hur vi ska åka och när och vilka vägar vi ta så jag har verkligen kopplat av och njutit av min semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0