En ny fin bil

Jag har köpt en bil en alldeles ny så himla snygg röd Renault clio sport tourer. Jag är så glad. Men vi måste vänta till i slutet av augusti innan vi får den. Känslan är som när jag var liten och man väntade på att det skulle bli julafton eller födelsedag då tiden kändes så låång.

Nu är vi på väg till landet för att fira midsommar och för att njuta av tre dagars lugn och ro, dagar som jag har tänkt tillbringa i hängmattan och hammocken och i växthuset. Jag är så himla trött i huvudet det tar på krafterna att börja på ett nytt jobb.

Ida har också börjat på Rosengården idag tog vi lunch på en bänk i Svandammsparken i Midsommarkransen. Det fungerar bra hon är jätteduktig och ligger snällt på en stol på mitt kontor och kollar på dem som går förbi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0