Fredagskväll

Det är fredag och jag är glad och nöjd över att ha lyckats lösa helgen och måndagen tomma arbetspass nu känns det bra att få lämna stan
och jobbet för en helg på landet. Uffe kom och hämtade mig och Ida så nu är vi på väg för att äta middag hos Sanna och Claes och sen följer de med upp till Lillebo Signero.

Igår träffades Malin och jag Nettis blev tyvärr sjuk men Malin och jag hade en härlig kväll. Vi promenerade i Gamla stan och hittade ett fint lite ställe där vi beställde en fantastisk räkmacka till mig och Malin tog en Caesar sallad och vi tog ett varsitt glas vitt till. En jättetrevlig kväll. Det är så härligt att strosa runt i stan och njuta av de ljusa sommarkvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0