Sjung om studenten....

Jag är så trööött, jag började på nytt jobb i måndags och har varit på två roliga studentfester Mikaels och Amandas, ikväll har jag varit ute och provkört en bil som vi kanske ska köpa Ja, oj oj det är tur att det är fredag i morgon detta blev en intensiv vecka men kul!!

Nu i helgen har jag varit på landet och på vägen upp så köpte jag nya trädgårdmöbler för pengarna jag fick av Magnus och Irene och Attendo i femtioårspresent. Äntligen har jag fått de fina vita trädgårdmöbler jag har önskat mig och de passar så fint ihop med hammocken

Uffe och jag har äntligen bestämt oss för vilken bil vi ska köpa det blir en blå metalic Renault clio sport tourer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0