En dag i Uppsala

Det är något visst med att åka tåg fast det inte är någon långresa till kontinenten, så känns det ändå lite som ett äventyr. Jag är på väg till Uppsala för att träffa Sanna och Claes. På eftermiddagen är vi hembjudna på våfflor hos Per och Lena och småtjejerna det blir kul att träffa dem igen.

Det har varit lite mycket den här veckan både på jobbet och hemma så det var skönt när det blev helg. Igår var jag till mamma som har kommit hem efter sin axeloperation och Uffe var hemma och tvättade en bra uppdelning tycker jag. På förmiddagen tog vi en långpromenad med Ida i den sköna vårsolen, men det är fortfarande kallt och mycket snö Nu längtar jag efter att vårvärmen ska komma och att snön äntligen försvinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0