Vilken lycka. Marie har tagit körkort

Idag fick vi en riktig överraskning Uffe och jag Marie skulle komma på middag efter jobbet trodde vi men hon kom direkt från Norrköping där hon har varit i två veckor på intensiv körkorts kurs. Jag lämnade över nycklarna till bilen och så fick hon ta en tur i bilen alldeles själv Det känns så himla roligt och jag blev jätteglad. Ja här tror man att hon är på jobbet och jobbar på som vanligt så är hon i Norrköping och håller på att ta sitt körkort. Tur att man inte fick för sig att komma förbi på en kvälls fika de här veckorna, inte för att jag skulle ha haft tid jag har varit hos mamma på sjukhuset de flesta kvällarna. Men mamma har blivit opererad och börjar sakta men säkert bli bättre.

Stolt körkorts innehavare






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0