Äntligen!

Ja äntligen så kom jag iväg till landet och jag fick se häggen blomma det är som att gå igenom blommande valv när man går in genom grinden och det doftar så gott. Det har varit ett fantastiskt fint väder soligt och varmt och jag har planterat alla blommorna som Uffe var iväg och köpte på Vinnersjö trädgård när jag var på scoutläger. Uffe har klippt gräsmattan så nu ser det fint ut. På kvällen hade vi årets första grill middag det var så härligt att sitta i vilstolen i solen med ett glas vin och njuta av solen och känna de aptitretande dofterna från grillen Idag har vi hjälpt Sanna att köpa blommor till deras balkong. Sanna hade gjort i ordning en söt liten morsdagkruka med fina blommor i, den blev jag glad för.
Nu är vi snart hemma i stan men här är det slut på det fina vädret, blygrå himmel och regnet står som spön i backen. Usch! Hemma väntar Pär och Marie som har varit ute med scouterna på em hoppas det inte har regnat så här på dem då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0