Nu har jag sagt upp mig igen

Ja det fort ibland igår var jag på intervju idag ringde de och sa att jag har fått jobbet. Direkt efter samtalet gick jag och sa upp mig i morgon får jag reda på om jag måste stanna uppsägningstiden ut (en månad) eller om jag får gå  till den första oktober. Det känns bra men lite tråkigt också för det hade ju faktisk kunnat blivit bra med att jobba på Rosengården. I morse hade vi möte 
med cheferna och då började vi prata om budgeten och jag frågade hur det skulle bli framöver med min tjänst och visst var det så att mitt samordnarjobb skulle komma att upphöra men att jag självklart skulle få arbeta som uska i verksamheten. Det kan hända att jag skulle ha företräde framför den andra samordnaren pga att jag har jobbat längre i företaget men orka bråka om det jag vill ju faktiskt inte jobba där. 

Nu ska jag tillbaka till LSS verksamheten igen det känns bra. 

Kommentarer
Postat av: Annette Starhammar

Vilken idiot till chef (läste ditt förra inlägg) Skönt att du fick ett nytt jobb, grattis! Ja att shoppa loss är ibland bästa medicinen...Kram

2013-09-24 @ 12:47:31
URL: http://annettestarhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0