En varm och skön påskhelg




Det har varit så himla skönt att vara ledig...... Jag har sovit gott på nätterna, vilat och haft det bra på dagarna. Jag har gått runt och skrotat, rensat lite i rabatterna, planerat var jag ska odla och vad, beställt lite fröer på nätet, läst tre böcker och umgåtts med mina barn och barnbarn. Njutit av solen och värmen. 
Kort sagt så har jag haft det jättebra. 

Världens sötaste!!!!


Här är det Spakänsla i Tärnsjö 



Jag ska gräva bort all jord ur växthuset och sålla den ren från ett envist ogräs som har kommit in och upptäckt att mitt växthus är en jättebra plats att växa i. Så dagen projekt blev att tillverka ett enkelt jordsåll. Av ett gammalt armeringsnät och några gamla träbitar, inte så snyggt men det funkar. 


Mitt andra projekt var att förklara för Uffe hur han kan bygga hyllor på sovloftet där han kan förvara sin LP samling på ena sidan och så kan vi ha klädförvaring på andra sidan. Det blir säkert jättebra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0