Host host :-(

Tisdagkväll... Trött, hängig och allmänt småsur över att jag är förkyld igen, idag blev jag tvungen att inse att man kanske inte ska cykla till jobbet i hällregn när man har hostat halva natten. Vilket är trist för jag gillar att cykla det är skönt och det går dessutom fortare än att åka kommunalt. Men men förkylningen går ju över och då kanske det är lite varmare också. Jag har märkt att på mitt nuvarande jobb är det rätt tufft att jobba när man inte är riktigt ok det uppstår mängder av konflikter och utbrott då det är som om de känner på sig att man har garden nere. Det är ju inte så att man ta det lite lugnt utan snarare tvärtom. Så nu i kväll har jag intagit soffläge och börjat läsa en spännande bok. Skönt och vilsamt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0