Fredag Uppsala

Sista semesterdagen...... 
På förmiddagen följde jag med Pär till arbetsförmedlingen innan jag tog 11 tåget till Uppsala och mötte Sanna där. Sen gick vi en shoppingrunda, Sanna köpte tyg till gardiner i Tuvas rum samt kläder till kusinerna och svägerskan Lena och lite annat. Mina fötter i de blå pumpsen började göra, så vi började leta sandaler till mig som jag för övrigt har försökt hitta hela sommaren. Men med Sannas hjälp så hittade jag dem. Hurra! Lite dyra men jag bör nog kunna ha dem flera somrar. 

Vi åt lite lunch innan vi promenerade hem till Claes och Tuva. Det var mysigt att gå omkring i med Sanna i hennes fina stad. En fin avslutning på semestern. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0