Födelsedagsvecka




En intensiv men väldigt rolig vecka har det varit. I måndags firade vi Maries födelsedag med en överraskningsfest. Det blev väldigt lyckat. 

I kväll har vi firat Pär som blir 19 år idag. Jag lagade en väldig enkel födelsedagsmiddag men det är verkligen något som han gillar. Köttbullar och stuvade makaroner och till efterrätt marängsvisch. Det blev ett ganska stillsamt firande med bara Uffe och mig men vi firar mer på lördag med hans storasystrar. Men jag tror att att han är rätt nöjd ändå. 
Nu sitter jag i min fåtölj och kollar på jul med Ernst och är faktiskt lite trött så att jag nickar till under hans julpyssel och knäckkokande.
Jag ska lägga mitt huvud på kudden och sova nu.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0