Julkonsert med Teaterkören.


Klädd i mammas nyårsklänning och med bjällror som örhängen står jag redo för att möta publiken i årets julkonsert med Teaterkören. Det blev väldigt lyckat och det var så roligt att sjunga. I kväll har jag varit ute med jobbet på libanesisk julbord och vi har haft en mycket trevlig kväll med väldig god mat och vin. I morgon har jag semester och den 22 och 23 med vilket känns så himla skönt att veta att jag ska vara ledig ända tills nästa måndag.  :-)  och jag behöver verkligen det också. Hösten har varit rätt tuff jobbmässigt men nu känns det som att det är på väg och rätt håll ändå. 
I morgon kväll ska Uffe och jag gå på konsert förutsatt att Uffe mår bättre. Han har blivit sjuk stackarn och har varit hemma från jobbet idag vilket är väldigt ovanligt.  Under morgondagen ska Pär och jag köpa julklappar. Sen ska jag under helgen fixa lite hemma inför julen.....baka lite kakor, köpa gran, julpynta, byta gardiner men nu ska ja i allafall sova. Allt det andra får vänta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0