En bild betyder så mycket

Det plingade till i mobilen när jag var hos mamma idag det kom ett sms från Claes med den här fina fina bilden. 
Lycka!!


Nu är det söndag kväll igen, jag känner mig nöjd och utvilad efter helgen. Jag har tagit det lugnt men ändå fått en del gjort det känns bra. Jag har bakat matbröd och lite bullar, städat och plockat undan en massa som bara har legat och väntat på att man ska tag i det, städat lite i köksskåpen och städat hela lägenheten ordentligt. Emil och syrran var här och hämtade Pärs fotboll och hockeyspel det är kul om han kan ha lite roligt med det än att det bara ligger ovanpå garderoberna i hallen. 
Nu ska jag gå en sväng med lilla hunden  samt slänga lite skräp som kom fram vid städandet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0