En helg i februari

Lördagmorgon vaknar jag och känner mig lite mosig, näsan rinner och ögonen känns torra. Efter två koppar kaffe och några mackor känns det rätt ok ändå och jag tar en prommis med vovven innan jag åker iväg till Kärrtorp och teater reflexen där teater kören ska göra ett kort framträdande under linje 17 manifestationen. När vi har sjungit klart så beger jag mig hem igen. Efter en liten men nödvändig tupplur så tar Uffe och jag T banan in till stan för nu var det dags att njuta av min julklapp middag och show på södra teatern. Det blev en fantastiskt kväll,  jättegod mat och en mycket rolig och tänkvärd föreställning. 



I dag skulle jag ha varit i Skarpnäcks folkets hus och sjungit med kören hela dagen men trots att jag har sett fram emot detta och det är verkligen jätteroligt så kände jag att det jag behövde var att sova ut ordentligt och sen vara hemma och ta det lugnt. Det var skönt att bara vara hemma en dag och fixa i lugn och ro. Efter att ha plockat ihop lite på mitt pysselbord så knåpade jag ihop ett halsband och ett par örhängen. Det känns kul att ha något nytt på sig när man ska till jobbet i morgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0