Träningsvärk

Äntligen! Så gick jag iväg och skaffade mig ett träningskort nu ska det bli ordning på tanten ;-) 
Det kändes kul att komma igång och det gick lätt att gå upp i morse jag var inte så stel i kroppen som jag brukar men nu i kväll är det lite aj aj oj för nu har träningsvärken kommit men men det är bara att köra på och jag har hellre ont för att jag har gjort något än för att jag har har varit inaktiv. 

Det är fredagkväll och som vanligt är det en så skön härlig känsla att få slå sig ner i fåtöljen efter att ha städat lägenheten och ätit en god middag och så veta att jag har två lediga dagar framför mig. 

Imorgon ska jag gå en långpromenad med Ida och sedan ska vi till Uppsala och hälsa på vår lilla prinsessa Tuva. 

Söndagen..... Ja den ska jag nog kunna fylla med något roligt också. Åka till IKEA, en tur till Hemfosa eller bara vara hemma kanske, jag skulle behöva rensa ur källarförrådet nu när värden har ställt upp containrar för det men det är just inte så kul....... Något blir det eller kanske alltihop. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0