Snart färdigt....

Efter en vecka på Lindevägen så börjar det nu bli lite ordning. Gardiner är upphängda och soffkuddarna är hittade. Hallen är möblerad som jag vill ha den.  Porslinet och kastrullerna är inställda i köksskåpen. Alla uppackade lådor är nerburna i källaren i väntan på återflytten. Alla svarta sopsäckar är körda till tippen. Balkongerna är tillfixade med mattor, stolar och blomlådor. Nu är det bara lite småfix kvar... Hänga upp lite tavlor, plocka i ordning i bokhyllorna och ställa ut lite lampor i vardagsrummet. Men det tar vi en annan vecka för i morgon far vi till landet för att ha semester. Det ska bli så skönt att äntligen få vila utan att ha en massa flytt kartonger som väntar på att bli uppackade. 
Igår var mamma här och hälsade på och det var väldigt längesedan hon hade möjlighet att komma på besök men här har vi ju hiss så det blev ju enkelt att för henne att komma. Så nu blir det säker fler gånger. 
Idag har jag tvättat och så har jag ordnat och donat härhemma. Pär och jag har varit iväg och handlat mat till honom så att han har lite att äta när han blir ensammen hemma.  Nu känner jag mig riktigt nöjd med allt som är fixat och så lite trött, dags att sova... Zzzz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0