Sjung om studentens lyckliga dag......,

Just nu sitter jag i min fina hammock och gungar lite stillsamt. Klockan är halvtio på kvällen, det är skön och stilla kväll. En smula trött är jag efter de senaste dagarna men jag känner mig så glad och tillfreds. Pär har tagit studenten och det blev en fin kväll med släkt och vänner som uppvaktade honom. Jag tror att Pär känner sig glad och lättad över att skolan är slut även om han just nu inte hur det kommer att bli. Men jag känner mig lugn det kommer att bli bra. 




Idag har vi hjälpt Sanna och Claes och prinsessan T att flytta i sin nya, fantastiskt fina lägenhet och det var så roligt, vi var många som hjälpte till så det gick väldigt bra. Ikea hyllor och skåp blev hopskruvade vartefter, saker och kläder blev upp packat och inlagda i skåp och garderober så det var mycket som var färdigt när vi for det kändes bra. 

Som vanligt när jag kommer fram till vårt lilla torp så går jag en runda i trädgården för att se hur allt har vuxit. I kväll blev jag verkligen förundrad över hur mycket det händer på en vecka. Fröerna jag sådde förra helgen har kommit upp, den  rosa jättevallmo har börjat blomma det är så vackert nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0