Sommaren är här nu

Det har varit en skön och vilsam helg, jag har tagit det väldigt lugnt det blev inga stora projekt gjorda. Jag har mest tänkt och funderat på vad jag vill göra under sommaren. Det är så härligt att ha allting framför sig sommar och semester. 
Jag har ställt iordning  på övervåningen för nu har Uffe gjort färdigt hyllorna. Det blev så fint och precis så som jag hade tänkt. 
Alla skivor på ena sidan och våra kläder på andra sidan. 
Sen har jag introducerat min nästa ide för Uffe en platsbyggd soffa i vardags rummet. Han har redan börjat ta mått och rita på den. Jag har letat så länge efter en ny soffa men de är antingen för små eller stora. Den här kommer att bli jättebra. Det är underbart med en händig man. 
Vattnat och pysslat med blommor och plantor har jag ju gjort förstås. 



En snabbfika hos lilla Uppsala familjen blev det på vägen hem till stan, de hade varit och handlat nya gardiner. Ursnygga  och allting matchade i lila, mattan, kudden och gardinerna. Vilket gladde mitt estetiska sinne. De har det så himla fint i sin nya lägenhet. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0